Pustili jsme novou značku na trh.

24. 6. 2021

Pro klienta S.M.A. jsme připravili kompletní strategii vstupu nového produktu na trh. Jedná se o vnitrofiremní software MySmartplace, který zjednoduší back office procesy v každé firmě a pomůže tak jejich majitelům ušetřit pracovní sílu i finanční prostředky. Digitalizace nejen díky Covidu hýbe světem a IT prostředí je velmi specifické, ale náš tým si s tím umí poradit.

Na začátku jsme detailně zanalyzovali trh a konkurenční produkty, vznikla z toho SWOT analýza a positioning a na základě těchto podkladů jsme se pustili do přípravy vstupu nové značky na trh.

Paralelně také probíhal dovývoj a úpravy samotného produktu, který byl využíván už asi 12 let interně a v několika vlastních společnostech. Obchodní a marketingový tým byl v úzkém kontaktu s vývojáři a měli jsme tak možnost ovlivnit výsledný produkt tak, aby co nejlépe odpovídal tržní poptávce a obstál v nemalé konkurenci. Naším úkolem bylo vytvořit kompletní brand identity nové značky, logo produktu a spoustu dalších podpůrných materiálů včetně webových stránek. Zároveň jsme připravili strategii vstupu na trh, po obchodní i marketingové stránce.

Podívejte se na web www.mysmartplace.cz a sami zhodnoťte, jak se nám to povedlo.

Potřebujete pomoci se vstupem na trh? Chcete budovat značku a nevíte jak? Rádi vám pomůžeme, náš strategický tým je tu pro vás. Neváhejte nás kontaktovat.

© Dorland 1991 - 2021
Top