Zaujali jsme Vás? Tak se nám ozvěte!
Rádi Vám pomůžeme, aby se o vašich zajímavých projektech dozvěděli ti správní zákazníci.
A je to tady! Každoroční projekt nAKAfe pro všechny studenty a mladé lidi, které zajímá marketing a reklama a svou budoucnost vidí právě tam!
Jak už jsme zmínili, jedná se o projekt, přesněji den otevřených dveří předních marketingových agentur, které své brány otevřou pro své “návštěvníky z budoucnosti” - studenty, kteří by rádi v marketingovém oboru po škole pracovali, chtějí se dozvědět více, vyzkoušet si práci markeťáků a rádi se jim podívají přímo “přes rameno”.
Dozví se cenné informace a rady ohledně marketingu a můžou si třeba domluvit stáž v některé z agentur. Skvělá příležitost pro rozšíření kontaktů a navázání nových vztahů v mkt oboru.
Interaktivní sci-fi hru díky které se budeš moci zapojit do procesu fiktivní reklamní kampaně v budoucnosti. V jednotlivých krocích a rozhodnutích, které v průběhu hry učiníš, ovlivníš výsledek kampaně. Na konci hry zjistíš, jak efektivní byla tvoje kampaň.
Představ si, že je rok 2046 a svět se zotavuje z katastrofální události známé jako "Vyschnutí" nebo "Zelená apokalypsa". Tato událost zničila většinu přírodního porostu a volně žijících živočichů na Zemi. Kdysi rozmanité ekosystémy ztratily původní podobu a nyní jsou jen mizivými stíny svého dřívějšího já. Planeta je holá a pustá. Lidstvo se snaží udržet v paměti poslední vzpomínky na svět před katastrofou a vrátit život na planetu Zemi.
Objev ztracené umění zahradničení s našimi jedinečnými zahradními záhony. Rozjasni svou duši i Zemi radostí z pěstování vlastní zeleně. Investuj do světlejší a zelenější budoucnosti pro sebe i své blízké. Společně můžeme uzdravit naši planetu, jedním zahradním záhonem za druhým.
Cílem kampaně je představit společnost AgainGreen, která se věnuje obnovování přírodního prostředí na Zemi prostřednictvím prodeje “zahradních záhonů” - travnatých a zemních koberců, které poskytují okno do minulosti a umožňují jednotlivcům zažít ztracené umění zahradničení.
Kampaň má poskytnout naději, vyvolat nostalgii a motivovat lidi při opětovném objevování radosti z péče o vlastní kousek země. Snahou společnosti je z peněz, které vydělá prodejem, přispět k obnově půdy na Zemi.
Jak budeš v této fiktivní kampani úspěšný?
Chceš to zkusit? Tak se připoj online nAKAfe 20.4. od 14:00!
Během hry můžeš najít skryté logo Dorlandu. Bude schované v různých částech příběhu. Když najdeš všech 5 a přineseš screenshot, tak od 18.00 hodin bude na Future-party prvním 20 z vás předávat náš kreativní ředitel dárek z minulosti!
After-party po pořádně nabitém dni, na které nesmíš chybět, se koná v Loftu Bubny.
Budeme se na tebe těšit!
Projekt je pod taktovkou společnosti AKA
Spolek AKA, který tuto událost pořádá, je nejvýznamnějším subjektem v oblasti komerční a marketingové komunikace v Česku. Jeho cílem je podporovat odborníky na komunikaci v jejich práci a mimo jiné podporovat specializované vzdělávání a aktivity, které přispívají ke zvyšování profesionální úrovně v této oblasti.