Design loga a nový web

Klient: COMPLETE CZ
Marketingová strategie
Webová prezentace
SEO
PPC
Nové logo a celková korporátní identita
Tiskové zprávy
Focení realizací
Správa LinkedIn
Brožurky a výstavy
Teambuilding
Eventy

Nové logo je jako nové auto. Je rychlejší, úspornější, nový majitel je na něj hrdý a každý se za ním otočí.

Rychlejší je, protože je mnohem čitelnější. Díky modernímu fontu a uspořádání do jednoho řádku je na první pohled, jedním mrknutím oka, ihned identifikovatelné. Úspornost je dosažena vyvarováním se všech nepotřebných a rušivých detailů, které by mohly jeho nositeli dávat nechtěné, ba až matoucí významy. Výrazná modro-zelená barevnost jasně a úsporně vyjadřuje zaměření firmy – chytrá a ekologická řešení pro nás, pro naši Zemi, tu modrozelenou planetu.

Hrdost na nové logo je na místě. Mluvíme přece o čistě české firmě s dlouhou historií. Písmena „CZ“ v logu neznačí jen výpis z obchodního rejstříku, ale kompletně vystihuje jedinečnou unikátnost a postavení na trhu.

Prostě COMPLETE CZ!

Máme radost, že logo zaujme a jasně identifikuje našeho klienta a webu http://www.completecz.cz/ také sluší. 



© Dorland 1991 - 2023
Top